Monday, April 20, 2009

hati ini

Pada tanggal 19-04-2009, pada detik 22.42...saya terkenang kisah yang lama saya ingin lupakan...kerana satu panggilan yang saya buat...cerita itu terbuka semula...

Saya rasakan saya pernah mati pada 3 tahun lepas, kerana awak...hingga kini pabila saya terkenangkan awak, saya pasti rasa hati saya telah mati....mungkin keputusan yang saya buat pada lebih kurang 5 tahun lepas adalah keputusan yang salah....andai masa boleh diundurkan saya rasakan saya tidak mahu mengenali siapa awak...

Pada 2 tahun lepas saya bakar semua yang berkaitan ngan awak..gambar awak...kad-kad yang awak beri...dan sepanjang masa itu juga saya x buka semua mesej-mesej awak tapi saya terus saja tekan button "delete"...walaupun saya hidup dengan tangisan saya tidak akan berpatah balik...saya lepaskan apa yang bersarang di hati ini...saya hamburkan segala yang telah bernanah dalam hati ini...

Pada 1 tahun lepas saya buang semua nombor-nombor dan hubungan yang ada kaitan dengan awak...saya ingin lupakan awak sepenuh nya...saya ingin mata ini kering dari tangisan lagi...ak ingin jadi seorang yang baru...jadi biarlah segalanya terkubur sahaja...segala janji dan sumpah yang awak dah lafazkan...kerana saya percaya itu lebih baik dari saya terus menyimpannya...

Selama 3 tahun ini saya tutup pintu hati ini kerana tidak ingin dilukai lagi...kerana saya tidak percaya lagi pada janji..pada kata-kata...saya hidup dengan kepercayaan saya pada kawan-kawan saya...saya rasakan cukup dengan adanya mereka...

Pada kawan-kawan yang banyak memberi sokongan dan dorongan...saya sayangkan kamu semua...dan selama mana saya pun tidak tahu...tapi saya tidak temui lagi orang yang saya lebih saya dari kawan-kawan semua...

1 comments:

ain said...

assalamualaikum naf...
lame x dgr citer..
first time bkak blog ni
x sangka kesannyer sgt m'dalam.
hope that u r fully recover from d pain...
teruskan b'juang!!! gambate!!!
(^-^)

 
template by suckmylolly.com