Tuesday, April 13, 2010

eeemmm....
pernah x korang rase nk meraung and nak melalak sekuat hati....
pernah x korang rase nk luahkan apa yang terbuku di hati...
pernah x korang rase yang korang dah x tau nk wat cam ne...
rase nak menangis pun x ada guna...
rase nak luahkan pun x ada guna...
rase nak give up....

setiap fasa yang pernah aku lalui....
dan di saat aku mula merangkak untuk meneruskan perjalanan ini...
di saat aku baru berasa sedikit yakin untuk berdiri....
ada sahaja yang ingin menjatuhkan....
aku dikatakan ego....
aku dikatakan degil...
aku dikatakan x mungkin akan berubah....

adakah itu takdir untuk aku....
bagaimana kau tahu....
adakah kau lebih tahu daripada DIA YANG MENGETAHUI...
adakah kau dapat meramal masa depanku...

dan kini....
aku rasa lebih baik aku berdiam diri....
mungkin diam itu lebih baik...
biarlah apa yang telah berlaku...
hari semalam telah berlalu...
aku hidup untuk hari ini dan masa hadapan....
kerna aku tahu...
i'll never reach perfection...
but there's always room for improvement...
Insya-Allah...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com