Tuesday, May 4, 2010

Versus....

aku tidak tahu apa yang aku rasakan...adakan ini hanya godaan Syaitan....

debaran bila berjumpa...bila terdengar suara....

mungkin juga dia tidak tahu dia begitu bermakna buat diriku...

dan tidak aku nafikan awalnya aku berubah kerana dia...

tapi aku sedar yang aku hidup di dunia ini kerana-Nya...

perubahan demi keredaan-Nya...walaupun perubahan itu menuntut pengorbanan yang besar...

InsyaAllah perubahan itu memberi ganjaran yang lebih besar di akhirat nanti...



" YA Allah seandainya dia diciptakan menjadi milikku,baik untukku duniaku dan akhiratku..maka satukanlah kami dalam ikatan pernikahan..

tetapi Ya Allah....seandainya dia bukan milikku, tidak baik untukku duniaku dan akhiratku, maka pisahkan kami dn hubungkanlah kami sebagai persaudaraan islam.."

0 comments:

 
template by suckmylolly.com